< Till bloggens startsida

Lycklig.


Igår lämnade min pojke Västerås och nu är han hemma i lilla skellefteå.
Jag har fortfarande bilden i mitt huvud på när bussen åkte förbi mig och han ba vinkade..
sov halva dagen igår och vid sex åkte jag till angelica och åt middag där, vi såg film och myste och sen blev det att jag sov över där.
Kom hem för ett tag sen och nu sitter jag vid min dator..forever alone och bara vill att min Pontus ska ligga här bredvid mig.

Idag har vi 11månader, vi firade det i torsdags med massa gott, bio och hängde runt på stan och fikade.
Min Pontus är världens finaste och jag är lyckligast i världen som har honom.
nu ska jag se VD
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0