< Till bloggens startsida

söndaaag


Min dag har spenderats framför min dator med massor av böcker..har musik prov på tisdag och ska läsa typ 13sidor..
Igår var jag på bio med några, såg som sagt paranormal activity 4 och jag hade verkligen på mig min jacka och luvan på haha och var kissnödig under hela filmen för att jag inte vågade gå på toan, jaa så pusssy är jag.
Nej men jag var rädd.

Sitter och pratar med min pojke just nu och vi pratar om breaking dawn, ska se den med honom sen när han kommer hit hihih och amanda om hon inte ser den innan dom ska komma hit.
Ååååh va jag längtar till nyår, pontus kommer hiit och firar med oss sen ska vi kanske fira det på en färja och det kommer bli hur kul som helst sen efter nyår kommer amanda hit också och firar min födelsedag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0