< Till bloggens startsida

angelica gillar mig!

Tjena

min uppdatering kommmer inte att vara bra den här veckan..det är ju lov och min pojke är här:)
men i fredags var vi på maskerad fest, haha vi dansade spanska danser men på våra lilla egna sätt, men det var kul.
Igår gick vi runt på stan vid tre och senare vid sex kom Angelicas family och spenderade kvällen här. Super mysigt, vi lekte med dom, spelade nintendo, biljard, kurragömma osv
Angelica fick till och med för sig att säga att Pontus var hennes och inte min, haha men hon var jättegullig:*

nu drog julle å duscha så jag pontus bergmark ska avsluta denna inlägg:D hur vet jag inte
men... jag kan då säga att jag är skitglad att jag äntligen får vara med min älskling!
och ikväll ska vi se bio.
finns väldigt mkt att säga, jag är skitglad:D och jag tror julles mamma gillar mig, har tappat räkningen på hur många kramar jag har fått:D

herrå! inge puss från mig




Kommentarer
Anonym

Haha söt du är Juliana!

2012-10-29 @ 00:27:37
URL: http://yosirinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0