< Till bloggens startsida

Det luktar illa


har nu städat mitt rum och glömde bort tiden och när jag kolla på klockan var den typ halv elva..då jag hade tänkt gå och lägga mig. Men iaf nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska ringa och säga godnatt sen lägger jag mig och sover..om jag ens kom kunna..sen i måndags har jag inte kunna somna direkt ligger och tänker på att min pontus kommer på fredag och så ligger jag och längar och längtar och planerar massor och aah men iaf, om jag inte kan sova så tar jag en alvedon och då somnar jag direkt(A)
alltså viber sug..det laggar hela tiden och jag får damp..eller så äre pontus som har dåligt internet jagvette fan
men ia, nu ringer pontus så puss
Pontus hälsar igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0