< Till bloggens startsida

Just sitting here, trying not to look back

 

tjena

haha har nyss tagit ut mina gamla kläder och hittade nån bh som jag köpte när jag gick i fyran typ..fan va harmlös man var då sen hittade jag kläder som jag fortfarande kan använda
Nu sitter jag och myser i älsklingens tröja..snart behöver jag inte mysa med den hihih då kom jag mysa med ägaren, nej ägaren är ju jag för jag har fått tröjan men okej min Pontus hööhh

just nu är han i umeå och ska ha match så blir inge skype snack idag fett synd men jag klarar mig, vi smsar ju ändå och jag skickar skitfina bilder på mig till honom.
Men aif, så var skoldagen idag helt okej, hade tre lektioneer och sen teater och så
imorgon slutar vi 12.20 och det gillas starkt
ska se gossip girl nu
HEJDÅ

Kommentarer
annika

så långt hår du har fått julle!
saknar dig /annika

Svar: hihi har jag:Osaknar dig med!
Juliana

2012-10-24 @ 20:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0