< Till bloggens startsida

Chances are waiting to be taken.


sitter och gör läxor..nyss gjorde jag matteläxan och nu håller jag på med SO:n..skriver om positiv särbehandling får ont i hanleden av att skriva så mycket..men iaf efter SO:n om jag nu blir klar ska jag börja med svenskan..skriva en argumentation osv..fyfarao
idag slutade jag 15.00 cyklade till pappa och hämtade grejer sen cykla jag till mamma, satt vid datorn och skypade med Pontus innan han skulle fara, vid halv sex då han skulle fara ringde rasmus och då prata jag med honom sen ringde amanda efter ett tag och pratade med henne men...amanda pratar ingenting..truetrue men iaf
ska fortsätta med this shit
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0