< Till bloggens startsida

Onsdag

just nu är jag hos ida och spenderar natten här..
idag vaknade jag bredvid älsklingen det bästa med dagen och bland det bästa som finns men iaf sen gjorde vi oss i ordning och åt frukost och sen fick vi skjuts av hans mamma till skolan
efter skolan umgicks jag med jonas, ida, najah och mich
vid fem gick jag till AHA för pontus höll på med moppe provet och då skulle jag vänta på han och han är så smart och duktig och bäst att han klara provet, såå grattis till honom.
sen var jag en stund hos honom och efter maten var jag med ida och fatma
nu är jag som sagt hos ida och sover här, hon har bara försvunnit så jag vet inte var hon är men jag satt nyss och snackade med isak men nu skulle han se en film så jag väntar på att porre ska ringa
men iaf så ska vi eller jag ska då sova om en stund för jag är skiiit trött
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0