< Till bloggens startsida

11-11-11

TJOOOBRE;)
kom nyss hem från kanalen, va där och gick spökgrej med amanda, najah, jonas, hanna, malin, ida, nadja och andres.
hahah, första gången vi skulle gå va jag jättejätterädd och till och med innan, vi gick dit och allt sen när Marcus öppnade dörren där man skulle gå in va allt bra sen när jag gick in och såg Ellen stå där och allt blv jag asrädd, hon såg verkligen LÄSKIG ut så jag sprang ut och då gick dom andra vidare förutom Nadja och Najah. Sen gick vi ut och stod där medans dom andra gick och Najah ville ju gå så jag frågade några som stod och väntade om vi kunde gå med dom för då skulle vi vara många och då skulle det inte vara så läskigt men det funkade inte, jag sprang ut igen och dom gick vidare sen efter en stund gick Nadja ut fån nödutgången för hon klarade inte av att gå hela så Najah gick med främlingarna haha nää men hon gick med dom sen blabla vi gick tillbaka till kanaalen och där sa en kille att dom som ville gå igen fick gå tillbaka till e4an så vi gick dit igen, och jag som va så rädd. Hahaa men jag sprang ut igen asså jag kunde verkligen inte kolla på Ellen, så dom gick sen satt jag där och väntade på dom sen kom tessas grupp och jag kunde gå med dom om jag ville men jag vågade inte så jag skulle få gå med robert och några andra, hahaha vafan jag var ju fan asrädd:]
Men det va inte så läskigt eller joo bara när alla sjuka människor följde efter oss men annars så var det inte så läskigt som jag trodde att det skulle vara.
Nu orkar jag inte skriva nåt mer om det där, snart ska jag ta på med sköna kläder sen ska jag se gossip girl det är skitbra är typ beroende av de nu:$
skriver sen, puss
HAHA ingen kom typ orka läsa menmen:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0