< Till bloggens startsida

hooome

TJAAAA!

kom nyss hem, har varit i haparanda med mamma, inka och crille hos hans föräldrar och det var ganska trevligt
förutom att jag blev sjuk, min hals dödar mig jag har asont och kan inte svälja-.- och vi hade inge internet så jag sov nästa hela tiden och därför har jag inte skrivit sen i fredags menmen
nu är jag hemma, skööönt som fan men kom sakna mamma asmycket nu igen
ska snart hoppa in i duschen sen ska jag nog sitta vid datorn en stund eller städa mitt rum eller jag behöver inte för min brorsa var så snäll och tänkte på att jag var sjuk och då städade han mitt rum, gulligt:*
sen ska jag se om jag hinner eller orkar fixa min vägg sen ska jonas kanske komma och vid typ fem eller nåt drar vi till VIPS, blir nog bra:P

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0