< Till bloggens startsida

Kusinerna i sverige

Igår åkte jag med mamma och ingvar till arlanda och hämtade mina kusiner som kom med flyget från Barcelona. Tycker synd om dom som lämnar värmen för kalla sverige.
På kvällen pratade vi ganska länge om massor av saker, spelade uno och hade det trevligt. Eftersom dom inte kan svenska så pratar vi spanska med dom och då tränar jag på det med dom för min spanska suger bara så att ni vet, inte så att jag kan det helt flytande,  har glömt massor av ord.

Idag har jag gått på stan med Manuela, hon ville kolla runt och så, och hon älskade kläderna och allt, hon hade inga svenska kronor så hon kunde inte köpa nåt  men imorgon ska vi på stan igen och då ska hon få shoppa för då ska hon nog växla pengarna.
Har NP muntliga i svenska imorgon så börjar 8.30 och slutar sen efter provet.
Hoppas på det bästa
Nu väntar jag på att pappa ska komma och hämta mig så sover jag där .
pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0