< Till bloggens startsida

veckan

 
Har inte bloggat på 2 veckor typ men det är ju sommarlov och då har jag ej tid för datorn.

Skolavslutningen var helt okej, på kvällen umgicks jag med några och hade riktigt kul.
Den 16e kom porre hit, hur bra som helst. Han skulle egentligen ha varit hos mig i fem dagar men han stannade lite längre. En vecka typ.
Vi myste, åkte till stockholm, åkte till grönan, och hade det trevligt helt enkelt.
Igår åkte han hem och efter attt ha sagt hejdå till honom kom Elias och Marcus till mig. Vi köpte pizza och såg filmen mama.
Idag har jag varit hos marcus med några, badade badtunna och så hade det trevligt och nu är jag hemma och skypar med pontus. 

Sommarjobbar till fredag sen åker jag iväg till skeå, hur glad som helst senare i juli åker jag iväg till alicante också.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0