< Till bloggens startsida

JUNIS

kom hem för en stund sen, hade en skitasm kväll med mina fina vänner(L)
Det var ju Junis disco och det var hur kul som helst, fast vissa ungar ville inte dansa (ibland) men det var ändå kul
det var en tjej som var fettgulli hon sa till ella ba ''kan du säga till tjejens kille (alltså pontus) att han är skitsnygg
sen dansa pontus med henne två gånger och hon blev skiitglad, skitgulligt
sen dansa jag med Anders och Oscar, jättegulliga barn anders var jätte pratglad och sa att jag var kort för att gå i 8an och massa saker, haha men han var gulli;P
vid 10 for alla barn hem och då började vi städa, sen satt vi ba kvar till typ 23.15 eller jag och pontus gick då alla andra stannade kvar
tog typ 100 bilder idag så jag lägger ut dom sen nångång om jag inte orkar senare:$
och ja jag vet att jag har lovat att jag ska lägga ut bilder från Paris också men jag har inte haft tid:$
nu skriver jag för mycket så
HEJDÅ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0