< Till bloggens startsida

Mina dagar


sover, skola, plugg osv.
Inget händer i mitt liv just nu såhär ser mina dagar ut --> vaknar, går till skolan, är på skolan i 7timmar, går hem, äter, snackar med pontus, pluggar, sitter vid datorn, borstar tänderna och lägger mig sen samma sak igen. Om jag inte åker ner till stan med mamma eller nåt sånt. Så då förstår ni varför uppdateringen är som den är.

ÅÅh vad jag vill att den här veckan ska gå fort, men ändå lugna dagar.
Börjar 9imorgon, 3lektioner + att vi får kladdkaka på skolan för att det är Nobeldagen hihi. På onsdag slutar vi 12.20, torsdag, lucia på morgonen (slipper idrotten) 2 lektioner på förmiddagen och film på både svenskan och engelskan, slöjd sen slutar vi, Fredag går vi helt normalt och har äckel prov på andra världskriget. Helg efter det 3skoldagar sen drar jag till skeå. Längtar ihjäl mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0