< Till bloggens startsida

NÄMEN...HEJ


Har inte skrivit nåt på hela veckan men jag har inte haft tid

men kan berätta vad jag har gjort, om jag nu kommer ihåg..eheheh


Tisdag Ida och Elliot kom till mig vid typ sex sen cyklade vi till stan eller jag åkte inlines och Ida skjutsade Elliot på cykeln, sen väntade vi på Pontus (vid korvivars) som också skulle med sen drog vi till stan Jonas väntade för jag skulle äta med han på subway sen kom Nadja och Marvin och så gick vi till subway
när vi väl var klara där drog jag, Pontus, Elliot och Ida till dallas för ida och elliot ville äta där
blev så jäkla förbannad för vi satt och väntade i 30min och jag HATAR när man måste vänta lääänge så jag fick damp och började skrika sen gick jag till en tjej som jobbade där och frågade om dom hade glömt bort våran beställning och det hade dom tydligen-.- DÅLIGT STIL säger jag bara! Elliot hade beställt kebabtallrik och dom hade stängt grillen så han fick beställa nåt annat..han tog en pizza och så drog vi därifrån..arga och förbannade:P
satt vid älven ett tag och manhemskajen, knuffade ida i vatttet så hon fick bada och bli blöt hon skulle ha tackat mig men nej...hon la sig på mig ist och så blev jag blöt..

Onsdag vaknade typ ett och gick ut och solade ett tag sen efter maten kom Pontus
jag hade feber så vi stannade inne och ba tog det lugnt, han hade köpt chips till mig för jag mådde dåligt så vi satt och åt de och marshmallows, körde lite funny bunny och det var roligt hahah vi filmade så vi såg hur fina och vackra vi var med munnen full av marshmallows:P sen såg vi lite av The smurfs, fina och blåa gubbar

Torsdag vaknade vid halv 10 av att min fina Pontus ringde mig..då var han inte fin..jag ville sova..men det var för att jag skulle följa till hans stuga
pratade med pappa ett tag sen vid 12 kom dom och hämtade mig
där, spelade vi tv-spel need for speed 2, vann 2 gånger och pontus 1 och buzz jungle party och det vann pontus
vi somna ett tag typ vid fyra och vaknade nångång vid fem..jag kunde knappt röra mig när vi hade vaknat..min kropp var typ död jag vettefan vad det var men konstigt vare, kunde inte röra mig men sen sträckte jag på mig och så gick vi ut och då blev det bättre
vi eller pontus drog ut madrasser och ställde dom på studsmattan och där låg vi tills de blev mat:D
efter maten åkte vi båt med hans pappa sen gick vi in efter det, såg film på kvällen och sen somna vi nångång vid tre


Idag vaknade vi vid typ halv tolv sen vid halv tre skjutsa dom hem mig
vid halv sju skjutsade amanda mig till stan där jag skulle vara med elliot, ida och nadja
men sen när vi var där fick jag lite feber och då orkade jag inte vara kvar och jag var hungrig så vi åkte till frasses och jag åt och amanda köpte en glass senåkte vi hem igen, hon var här en stund sen när hon hade farit hoppade jag in i duschen för att febern skulle försvinna och jag frös verkligen och det funkade
nu har jag inte ens feber och sitter och skriver det här aaslånga inlägget och lyssnar på musik
ska äta och se en film, blir nog att göra det hela kvällen.

Hoppas att nån läser detta(A)
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0