< Till bloggens startsida

Pontus är bäst

HEJSAN!
min dag..ja min dag
först drog jag, ida och nadja till sjukhuset och var där med elliot en stund sen efter ett tag drog vi till stan sen var vi där ett tag och efter ett tag kom pontus och va med oss sen drog han efter ett tag igen
jag och ida blev skit hungriga så vi gick till skjukhuset och hämtade elliots kort och gick till frasses och åt..elliot betalar alltid när vi vill ha nåt:P
aja nu känner jag att jag berättar typ allt vi gjorde..men sen drog jag, hanna, pontus och ida hem till mig, vi såg film
när pontus skulle hem tog jag på mig inlines och ida långboard och så följde vi pontus hem sen hämta vi min cykel som var där och cyklade till frasses men det var stängt så vi cyklade till statoil köpte chips och cola och drog hem

nu är jag hemma, sitter och pratar med pontus i telefon och vi ska snart lägga oss..han har bestämt att vi ska lägga oss tre.. så nu ska jag nog gå och borsta tänderna sen ligga i sängen och prata med han en stund, skit mysigt!
godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0