< Till bloggens startsida

tisdag

som ni såg på förra inlägget så var vi roade med gifts, fin bild va?(A)
nämen iaf, min dag började med att jag, andres och jonas cyklade till stan och åt på tatung sen skulle jonas fara vid tre och då gick jag och andres på stan, åt mjukglass och satt vid älven en stund sen vid typ fem började vi cykla hem
när jag kom hem bytte jag ba kläder sen cykla jag till amanda, var där ett tag hennes mamma gjorde dipdye på oss, blev kaaaos kan jag då säga vi skulle ha blekt håret innan men nej så smarta är vi ju inte:P
sen drog vi till mig och fixade mitt hår och allt sen var vi här hela kvällen, andres kom en stund för han flyttar på torsdag och då ville amanda säga hejdå, sen drog andres vid halv elva och amanda typ elva och efter en stund ringde jonas mig och frågade om han fick komma så han kom och var här ett tag
ja det var min dag de
nu ska jag se 90210 sen sova eller nåt
puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0