< Till bloggens startsida

talking to you makes my day

TJA
Var med Pontus ikv och han for nyss hem
jag ska nog snart gå och lägga mig men först ska jag äta nåt
haha jag skriver typ alltid att jag ska äta nåt osv men iaf
imorgon har vi friluftsdag skitnajs då slipper man lektioner:$
kom åka pulka halva dagen eller kanske hela med amandorna, jonas, najah och alla
sen efter lunch vet jag inte hur det blir för jag och michelle hade tagit hockey men det är typ 5st som har tagit det så det blir inte lika kul, men vi ska typ inte fara på det och åka pulka helda dagen eller göra nåt annat:P
ajajaj, nu ska jag gå och ääääta
CIIIAAAAAOOO


Kommentarer
maja

Tja jag är en fjortis och en LOL hehe det är fint prova det och prova spela moviestar planet.se eller stardoll det är roligt. ;-)

2012-04-03 @ 08:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0