< Till bloggens startsida

Grattis!


Idag är det en speciel dag, för idag fyller min fina Ida 15år, öhöh äääntligen jag brukade alltid tro att hon var 13 ahaha. Men nu är hon 15 och jag kom nog fortfarande tro att hon är 13. Är så ledsen för att jag inte kunde fira din dag med dig men jag är säker på att du har haft det bra. Jag älskar dig och du förstår inte hur mycket jag saknar dig, du är en av världens bästa och dig kan man verkligen säga allt till, jag är så jävla glad för att få ha en så bra vän. Är så himla glad att jag har dig.
Grattis min bästa Ida hoppas du har haft en bra födelsedag med massa fina presenter!


Kommentarer
Idaa

Jag saknar dig så jävla mkt min lilla storasyster, alla minnen vi har tsm, fler kommer dom bli! Jag saknar dig så det gör ont och jag älskar dig obeskrivligt! Det känns så satans tomt utan dig, är så hemskt att gå på skolan utan dig med mig och som kan stötta mig nomatherwhat! Jag vill bara att du ska komma tillbaka till mig och få mig att bli mig själv igen, för utandig är jag inte det. Utan dig är jag inget. <3

2012-10-06 @ 23:49:17
URL: http://livetomendastida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0