< Till bloggens startsida

FREDAG

ikväll var jag ju som sagt med massa andra trevliga tjejer, verkligen trevliga och snälla tjejer
men hur som helst så var vi på gården som är som loftet och så fast mycket bättre må jag då säga
men hur som helst så hade jag kul för första gången på läänge
nu sitter jag och skypar med min finaste, vi ska snart gå och lägga oss
han är jättegullig och bara så att ni vet så är han vääärldens gulligaste/sötaste snyggaste och bästa kille och han är min hhöhöh men iaf så sitter han nu och gömmer sig under täcket säger ju att han är gullig han är underbar
ojdå nu börja jag prata lite för mycket om min älskling här
men aja, nu ska jag vara social
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0