< Till bloggens startsida

Nu mår jag sådär jävla dåligt igen

Nu tog påsklovet slut och jag sitter nu ensam i mitt rum.
14.05 åkte Pontus hem igen vilket sög som fan, men snart ses vi igen hoppas jag.
Mitt lov har varit superbra och jag har skrattat hur mycket som helst med min Pontus, så det har varit underbart. Hoppas att ni har haft ett bra lov ni också:)
Jag har iaf legat i min säng sen pontuus åkte iväg, har sovit lite och duschat och ätit sen ingenting mer.
Hade tänkt plugga för jag har prov på onsdag men jag orkar ej göra det just nu, så jag ska sätta igång pitch perfect och ba ligga i min soffa tills porre kommer hem och skypar med mig
tagga skola imorgon, usch fyfan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0