< Till bloggens startsida

11 februari

Här luktar det tråkigt.
Men i lördags var jag hela dagen hos min Angelica så fick inte tid att sitta vid datorn, vi såg film köpte godis och chips och fotade lite, det blev en mysig lördag
I söndags låg jag ba hemma hela dagen och gjorde ingenting, hade tänkt skriva då men snackade med min Pontus och då glömde jag som bort det.
Idag är det måndag, skola, åkte hem tränade och åt tacos som gjorde min dag lite bättre.
Nu sitter jag och skypar med Pontus, som har fått mig att skratta jättemycket och det är jag glad för. 
Min bästa vän är underbar.
Han borstar tänderna just nu och gör sig i ordning för sängen, jag är däremot ledig imorgon så jag ska lägga mig lite senare. Jag hade tänkt sova hos Angelica idag men det blir på fredag ist, fredagsmys med min prinsessa;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0