< Till bloggens startsida

Everyone is beautiful in their own way.

TJENA
länge sen jag skrev men ha varit upptagen med skolan och min kusin är ju här så umgås med henne hela tiden nu.
Igår var vi på erikslund och då köpte jag skor på bikbok som var på rea, blev hur glad som helst!
sen idag har vi varit där igen och då köpte jag ett par byxor och shorts, underbart! nu ska jag börja spara som en galning och inte köpa mer grejer:)

nu sitter jag och skypar med min pontus, som sitter och spelar candy crush, det ska jag också göra snart om en stund .
Det känns som att jag är ledig imorgon men nej det är måndag och jag ska till skolan, bläuschfyfan.
Nationella på onsdag och torsdag tror jag att jag har och jag vill bara dö av att tänka på det.
Nu ska jag hämta min B&J och äta så att jag blir glad,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0