< Till bloggens startsida

Last days

Har inte bloggat nåt alls dom här dagarna som ni ser men jag har inte haft tid.
I torsdags vare ju alla hjärtans dag och då eftersom Pontus inte var här, var jag på bio med några tjejer i klassen, så jag var iaf inte ensam på alla hjärtans dag.
Vi såg Beautiful Creatures och den var sjukt bra tycker jag.
Innan bio satt jag också hemma och grät typ för att jag inte ville skicka gymnasie ansökan men jag var ju tvungen. Var skit nervös men blev nöjd med det jag valde, typ(A)
I fredags hade vi friluftsdag, åkte skridskor i typ 12km kom hem och duschade och la mig i sängen och vilade.
I går satt jag bara hemma med max och lillebrorsan och kollade på tv och så.
Och nu idag har jag varit på stan med mamma och sökt  PRAO, vilket gick åt helvetet för alla affärer hade fullt eller tog bara emot om det var 3veckor PRAO så det sket sig men ska fortsätta fråga imorgon.
Efter stan tränade jag i nån timme typ och nu sitter jag och pratar med min pontus som  är lite cp men jag älskar han ändå.

Och nu ska jag vara social puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0