< Till bloggens startsida

17 years old

Jag har typ skrivit två inlägg på en månad, fy va dåligt.
Nej men Pontus är ju här och sen kom amanda och då sitter jag som inte vid datorn så;)
Men på nyår så var är perfekt, min Pontus var här och fick en såndär mys kyss på tolvslaget.
I torsdags fyllde jag år och då firade jag med mina två bästa, amanda och pontus och sen mamma och ingvar, dagen blev perfekt.
I fredags åkte vi iväg på kryssning, jag, Amanda, Pontus, mamma, Ingvar, Hult och Max, bästa kryssningen på länge, vi hade skitroligt. Kom hem igår och då åt vi och ba satt och pratade och skrattade hur mycket som helst, spelade uno, biljard och satt uppe länge. 
Nu sitter amanda på flyget på väg till skellefteå, har min pontus kvar sen drar han till skellefteå imorgon:(
Så nu ska vi ha det mysigt och köpa pizza och kolla på film eller nåt.
Kram!

Kommentarer
Anonym

är du 96a? :) isf varför går du med 97?:)

Svar: Ja, för när jag kom till sverige kunde jag inte svenska så dom tyckte att det skulle bli lättare för mig att gå om trean.
Juliana

2013-01-06 @ 18:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0