< Till bloggens startsida

AFRO

Har varit och tränat med mamma, körde lite afro som är typ som zumba, hade aldrig varit på det så det var jobbigt men asskoj! ska nog dit fler gånger. Har redan träningsverk i mina armar och sen ska vi träna imorgon, fast då ska vi köra power.
Men iaf så har dagen gått bra inga såna jobbiga lektioner bara SO där vi håller på med andra världskriget och det förstår jag ingenting av, eller inget fastnar så jag vet inget om kriget.
Nu väntar jag på att Pontus ska göra mackor, han har typ ätit fyra och gör mer, han är så sweet.
 
Många har frågat om jag kan lägga ut bilderna från julfesten men jag kom tyvärr inte göra det. Kom lägga ut nån då och då men inte alla på en gång.
Nu ska jag vara social med pojken min och han hälsar, som vanligt.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0