< Till bloggens startsida

Fredag, gosig säng och VD


Tjena.
Efter skolan idag, vilade jag en stund och sen började jag städa mitt rum.
Har bytt sängkläder till dom finaste som finns, alltså min mysiga jordgubbs-Lisa täcke och den andra med my little pony på:$
Känner mig som ett litet barn för jag har till och med bytt till my little pony gardiner. Men nu känner jag mig åtminstone inte så gammal:$
 
Sitter också i mina mysiga pyjamasbyxor som är jättefina, det är massor av saker på dom och fina färger, älskar dom ♥♥♥♥♥♥  och med en skål med chips bredvid, vitchoklad, trocadero och vatten.
Senare kommer jag att skypa med min Pontus, medans jag väntar på honom ska jag se VD, jag vet att jag sa att jag inte skulle se det igen men jag måste veta vad som händer.
puss

Kommentarer
amandasssssss

Får jag gissa att de är pyjamasbyxerna du fått av mig?:]

Svar: yeesss!
Juliana

2013-01-26 @ 16:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0