< Till bloggens startsida

Helt sjukt!

Just nu är jag hur glad som helst jag kan inte ens förklara hur glad jag är.
För nån dag sen hade Tilda hittat oss och nu idag AmandaÖ som hittade oss på tumblr.
Jag kan typ inte fatta det än och vill ba veta vem som la ut bilden från första början.
Vi har 82, 366  notes nu, sitter och uppdaterar hela tiden hahha.
Men nu ska jag inte skriva om bara det för det sitter säkert nån jävel och tror att jag skryter eller nåt, fast jag bryr mig ju inte för vem som helst skulle bli hur glad som helst.

Vaknade idag vid typ ett, gick ner och åt frukost och sen gick jag ner och tränade i typ en timme eller nåt.
Har duschat och ska snart börja plugga till idrottsprovet..och sen läsa ett häfte om andra världskriget.
Sen efter maten ska jag nog gå till ica och köpa lite chips, cola och vitchoklad, mums!
Ha en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0