< Till bloggens startsida

Jag är arg och trött

Först när jag skulle gå till skolan hittade jag inte mina jäkla nycklar till mitt skåp. Tänkte att jag skulle komma försent och skyndade mig, kom ut och det regnade, marken var som is, kunde knappt gå + att jag hade på mig converse, men skyndade mig ändå och tänkte " nu kom säkert lektionen vara inställt ba för att jag skyndar mig"
Kom till skolan och skulle bara ha kommit typ 2min försent. Men sen får jag höra att lektionen är inställt.... tänkte fuck my Life, vill sova.
Jag kunde ha sovit 1timme längre.... hatar när läraren ska vara borta sen har man ingen lektion. Vill dö, är trött.
Men aja, hoppas på att dagen blir bättre och att ni har haft en bra start på dagen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0