< Till bloggens startsida

Jag är i dina drömmar, den som aldrig säger nej.

Hade muntliga NP i svenska och nu är jag klar med det, gjordet mitt bästa så nu hoppas jag bara på att jag får bra på det. Slutade efter det så nu ligger jag i min säng eller okej ärligt jag sitter på golvet. 
Ska träna lite sen duscha och göra en mega god fruktsallad och sen sätta mig och börja skriva på boken om mig. Det är nog det jag kom hålla på med idag och inget mer. Kanske se nån serie och skypa med Pontus.

Imorgon är vi lediga på grund av att andra gör NP i svenska och då finns det inga lärare som kan ha oss.
Men därför har alla 9or fått boken om mig uppgiften. Så att man inte är hemma och ''vilar'' och gör annat.
Nu ska jag iaf ta på mig träningskläder och träna i nån timme
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0