< Till bloggens startsida

Ny design:)

Nu har jag fixat min blogg lite sådär, och jag hoppas att ni tycker om det.
Om det ser konstigt ut eller nåt så kommentera gärna!

Sitter nu och skypar med min pontus och skrev just med Tilda Melin som gjorde min dag, hon skrev och berättade att hon hade hittat en bild på mig och pontus på http://www.hplyrikz.com/, alltså en såndär gullig quotebild, och då blev jag så himla glad och ville ha bilden men hon hade sett den för ett tag sen och då äre ju svårt att hhitta rätt sida och så, Men till slut hittade hon den, skitgulligt av hon att söka.
Iaf, så har jag nu pluggat lite till förhöret som jag har imorgon om solsystemet och så har jag bara fixat min blogg typ hela kvällen.
Ska lägga mig om några min, tur att det är fredag imorgon..drygdag för min klass men sen kommer helgen.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0