< Till bloggens startsida

Seg dag

Sjukt jäkla seg fredag.
Förs skyndar jag mig till bussen för att komma i tid till lektionen, kommer till skolan och när det hade gått en kvart hade ingen lärare kommit. Så hål..efter den lektionen skulle vi då ha rast i typ 90min.. så då blev det för oss som skulle ha no alltså tjejerna, hål i två timmar. Så jag skulle aldrig ha behövt springa till bussjäveln och sovit till typ 9.30-.-
Senare på dagen vare samma sak igen, ganska drygt ju och just på en fredag.
Men hur som helst så sitter jag nu framför tvn i mitt rum. Äntligen har jag fått lite kanaler, Disney Chanel, MTV och Nickelodeon, favvosarna höhöh

Pontus lagar mat just nu med Markus så jag väntar bara på att han ska äta och så, sen ska vi nog skypa resten av kvällen, att prata med honom i timma är nog det bästa som finns när han är hemma i skeå.
Nu ringer han så nu säger jag hejdå och pusspusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0