< Till bloggens startsida

Stockholm♥


Varit i Stockholm idag  och haft det trevligt med klassen.
Först var vi framme vid typ halv 9 och då fick vi gå på stan till 12.40, då skulle vi samlas utanför riksdagshuset.
När vi väl hade samlats fick vi gå in och där fick vi roller som vi skulle ha, vi fick vara i grupper, alltså vi var 5 partier. Vi gjorde det där ett tag och sen efter det skulle dom visa oss runt, typ kammaren där dom har alla möten och så men vi hann inte med det för bussen gick 15.45 och vi vart klara typ 15.10 och det skulle ta ett tag att gå runt riksdagshuset. Det var iaf väldigt roligt och vi åker kanske nån annan dag och kollar runt eftersom vi inte hann göra det.
Köpte en justinbieber tröja som jag direkt ville ha, haha:$ Så det var det jag köpte + mat och fika.

Nu sitter jag och gör absolut ingenting, har nyss kollat på den där tjejen som suger på en tampong och jag har blivit ärrad för livet, känns som att jag kom spy.
Om inte Pontus kommer hem snart och skypar med mig så ska jag börja skriva en Bok om mig, som vi måste göra.
Kommer ni ihåg den jag skulle göra i åttan..exakt en sån ska jag göra igen men lite bättre och så.
Måste hitta den jag gjorde i åttan så kan jag skriva lite från den.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0