< Till bloggens startsida

Det snurrar i min skalle

PRAO förra veckan och jag var på hemköp, en dag var jag där och sen på tisdagen blev jag sjuk.
Sån otur jag har när jag ska praoa, förra gången i 8an fick jag halsfluss och var också bara med en dag.
Skulle ha fått matersättning den här gången så typ 260kr om  jag hade varit med alla dagar men nu blir det brar 52kr:) 
Låg iaf i sängen hela veckan med 40graders feber, ont i halsen, hosta och ont i kroppen inte trevligt alls.
I lördags vaknade jag och gick ner för att äta frukost, när jag kom ner kramade min moster mig och jag tappade direkt balansen, svimmade nästan och hela saken, kunde inte prata eller röra mig.
Nu mår jag iaf lite bättre och ska till skolan imorgon.
Dagen börjas då med nationella i NO vilket kom gå jättedåligt för jag kan ingenting om fysik.
Men vi får se hur det går när jag har gjort det.
Nu sitter jag och snackar med Pontus hahah han är så rolig och söt han vill inte twerka för mig så nu är jag ledsen.
Idag har jag iaf legat hemma och vilat och sen varit på sjukhuset och hälsat på pappa.
nu stoppar jag skrivandet här och säger
Puss&kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0