< Till bloggens startsida

bajs..

HEJ

kom nyss hem, har varit på stan med najah, jonas, hanna och nadja.
Nadja skulle köpa skor, julklappar och grejer till julfesten, jonas skulle klippa sig och jag skulle också köpa julklappar;) Jag hittade ingen julklapp eller en till pontus som jag kanske ska köpa imorgon sen hann vi inte kolla mer för jonas skulle klippa sig.

asså fyfan, när jag öppnade dörren till mitt rum gick jag ju in och allt och det är kaos här inne, det ligger massa kläder överallt och så sen såg jag nåt äckligt och brun osv som låg på golvet, jaa gissa vad det var?
BAJS, ja min söta och trevliga katt gjorde sina nasty things här inne och jag vill inte ta bort det för det ser verkligen bläääit ut menmen jag måste ju ta bort det nån gång, aja nu ska jag städa mitt rum:$
HÅÅÅJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0