< Till bloggens startsida

Första inlägget(L)


Hola sötnosar(L)
Sådär nu är jag ÄNTLIGEN klar med min nya blogg:$
På bloggen tänker jag skriva om min vardag och om det som sker runt omkring mig.
Ska försöka uppdatera bloggen så ofta jag kan och slänga upp lite bilder. Om det är något ni undrar över är det bara att skriva så ska jag försöka att svara:)
Här får ni lite fakta om mig
Juliana Mejia är mitt namn och jag lever i Skellefteå.
Jag är 15år men går i 8an:$
Jag kommer från Colombia och har bott här i 4 ½ år.
Jag jag gillar att vara med mina kompisar, sitta vid datorn, lyssna på musik och göra massa roliga saker.
Jag ÄLSKAR Justin Bieber(L)
Jag har en annan blogg med nåra andra, domheta.blogg.se
ni kan gärna besöka den också:)
Och jag älskar att fota(L)
Det var lite om mig:$

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0