< Till bloggens startsida

I'm tired

Heeej:D

Idag kom vi hem vid typ 12 sen gick vi och la oss för vi va aströtta.
Vi gick ju och la oss 5 och gick upp 9 för då skulle vi av färjan. På färjan hade vi ganska kul, ibland hade vi tråkigt men sen hittade vi på nåt och på kvällen eller natten va vi typ asrädda när vi gick själva överallt sen vare massa fullingar men vi klarade oss och det va kul:D
Vi gick på stan i Finland och det va faktiskt ganska fint där men dte va så dyrt där så vi köpte inget.
Jag lägger upp bilderna imorgon för jag orkar inte göra det nu:$

Idag har vi ju som sagt bara sovit sen har vi suttit nere och kollat på film med Max och hans kompis Fredrik och nu sitter vi bara vid datorn och jag är typ nästan blind, jag ser ingenting för jag är astrött men ska snart gå och lägga mig men jaja orkar inte skriva mer

GONATT(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0