< Till bloggens startsida

Max

TJOO

Idag efter skolan väntade jag på Jonas som slutade klockan tre sen kom Najah och sen gick vi ner till stan.
Först var jag och Jonas med Sixten och Sergio på Intersport medans Najah gjorde en grej med hennes mamma. Vi var inne i nått rum där Sixtens pappas kontor är och det var asvarmt där sen fick vi inte gå ut för Sixten och allt, HAHA. Men Najah köpte en tröja på cubus och sen åt vi på Max, haha vi köpte AIK-målet och vi trodde inte att vi skulle äta upp allt men det gjorde vi:D Var jätte mätt efteråt men det var gott!
Ikväll ska jag på loftet med Jonas, Najah, Nadja och säkert nå fler sen sover jag hos Najah:D:D
Men nu ska jag gå och duscha, tar med mig datorn till najah så vi hörs sen;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0