< Till bloggens startsida

Did you forget about me?

Godmorgon!
Nu sitter jag och äter frukost och lyssnar på musik:]
Igår på loftet hade vi ganska kul, spökstigen var helt okej inte så läskigt fast jag skrek ganska mycket och Lucas är typ döv nu för jag skrek i hans öra hela tiden:$
Efter spökstigen grillade vi en stund sen gick vi till loftet vid typ 11. Sen när alla hade ställt sina madrasser och gjort allt i ordning så lekte vi nån lek och efter de såg vi film, scary movie 2 och grown ups. 
Några somnade till grown ups, det var ju sista filmen och när filmen va slut började alla leva om och dom som sov blev sura sen börja alla skrika på varann och när vi skulle lägga oss så kunde inte Nadja, Lucas, och Albin hålla käften då blev det kaos, alla skrek på dom för dom kunde inte hålla käften och blabla, sen skulle vi upp halv 8 men dom väkte oss kl.7 för Jens skulle till IKEA-.- och sen när man skulle gå hem var det asjobbigt för man va astrött och så skulle man gå med madrassen och allt, men jag fick hjälp av Jonas, Najah och Hanna för jag hade 3madrasser för dom hade lånat:]
HA EN BRA DAG!






När vi skulle upp blåste dom ner min och Najahs ''säng''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0