< Till bloggens startsida

it's okay not to be okay

Heej.
Idag var jag ju med Jonas, Najah, Amanda, Ida och Nadja. Först var jag, Ida och Amanda på hockeyn sen gick
vi till konsum där Najah, Nadja och Jonas va sen åt vi på tre kronor, det va jättenice sen efter det gick vi ba runt och frös och allt men hade jättekul:]

Nu sitter jag och skriver med Ida och Amanda och skypar med tomatZeb som sitter och kollar på nå filmklipp som ida skicka till mig och han säger att den är jätteläskig och allt så jag vågar inte kolla på den, haha och Zeb är jätterädd.
Men nu ska jag vara lite social och sen om en stund ska jag ladda upp lite bilder från kvällen.
vi höres!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0