< Till bloggens startsida

Pontus tia..

Hej:]
Nu sitter jag och skriver med Pontus och lyssnar på musik. Vi skriver om en tia, för i fredags så satt jag med honom, Oliver och Nils och jag satt och lekte med maten och gjorde en macka med potatismos, köttfärssås, smör, mjölk och salt på och jag sa att han skulle få en tia av mig om han åt upp den och han gjorde de. Han skulle egentligen ha fått den i måndags men jag glömde den sen har jag glömt den alla dom här dagarna och jag får inte glömma den imorgon för annars kom Pontus döda mig och det vill jag inte, haha nee men jaja . Imorgon efter skolan ska jag på stan med Amanda sen efter maten ska jag på hockeyn med Amandorna , vetinte om nån annan ska med men det blir säkert kul.
Vi höres, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0