< Till bloggens startsida

Be happy

Hej. Kom hem för en stund sen.
Idag var det verkligen inte min dag, vi hade orientering och det va inte kul, jag gick med Najah och vi hittade 2kontroller, vi kan inte ens läsa en karta eller jag kan då inte göra de-.- Vi blev assura och skrek och allt när vi inte hittade dom som vi skulle ta så nu har jag jätteont i halsen sen gick vi tillbaka och alla hade redan dragit och Kent va borta och min väska och Najahs jacka va inne i ''lärarrummet'' så jag hade inga kläder eller bara gympakläder på mig och jag ville inte gå till matsalen sådär så jag stannade där och väntade men ingen kom och aaaah jag hade verkligen damp, jag va assur men sen hittade jag Ove och då kunde jag gå å äta. Sen va jag jättesur ett tag:]
Men nu ska jag gå och äta nåt sen ska jag plugga till NO-provet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0