< Till bloggens startsida


TJENA
har varit på vips ikv, vi överaskade jonas och åt tårta och hade kul
han fyllde ju år igår den lilla pöjken som inte är liten längre nej skojja men iaf
idag på skolan hade varje klass en tyst minut för Tilda, tyckte det var jättebra och snällt av skolan om dom inte hade gjort det hade dom fan varit dumma i huvudet eller nåt:$
VILA I FRID TILDA♥

imorgon har jag musikprov och jag hade glömt bort det tills nån pratade om det idag..
och nu när jag kom hem så skulle jag plugga men jag hitta inte pappret så jag gissar att den ligger i mitt skåp-.-
så vi får väl se hur detgår imorgon..
sen på onsdag har jag prov i svenska om klassiker och jag kan nada
men ska plugga nu en stund sen ska jag sova för jag är skittrött
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0