< Till bloggens startsida

Min älskling är världens finaste♥

TJA

jag har nog världens snällaste och gulligaste kille
jag är ju skjuk men ändå kom han och va med mig hela kvällen, det blev skitasm
skulle vara med malin men jag hade lovat pontus, hade varit glad om hon va med mig också för det var skitlänge sen jag va med bruden!
nu sitter jag och har ont i halsen igen, hade inte ont sen typ ett sen börja jag få ont vid typ 7-8 nångång..och nu vill jag bara döö det gör så jävla ont!
imorgon måste jag vara frisk, fast nu har jag inte haft feber så jag kan nog vara med nån imorgon och det måste jag annars vet jag inte vad jag ska ta mig till:$:$
nu ska jag se VD eller ba lägga mig(A)
puss

Jag älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0