< Till bloggens startsida

Smile make the bitch bad

nu har jag gjort en mapp med alla bilder från Danmark, Amsterdam och Paris så jag lägger nog ut dom imorgon eller på onsdag när jag kan:P
men iaf, så var vi på teater med klassen idag, sörböle och kanal var också där sen vare säkert nån annan skola också men iaf..
förstod nästan ingenting av teatern men den var väl okej förutom slutet som var kass(A)
men ganska chill dag, bara två lektioner sen teater och innan teatern hann jag gå på stan en stund med amanda och efter teatern åt malin på frasses då följde jag, ida, jonas och hanna med
har haft ont i magen sen jag kom hem, men det är kanske för att jag åt en mjukglass och jag är laktosintolerant..:$:$ så jag får ta och skylla mig själv(A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0