< Till bloggens startsida

hungrig&trött

TJENA
typ sista gången jag kom skriva nu för imorgon åker vi vidare till Danmark:P
idag var vi i västerås hos mamma för vi skulle lämna Ismael, han ville ju inte följa med
så det blev ba jag, pappa, danielas mamma och marcela:P
nu är vi i Göteborg hos en kompis till pappa och dom, vi ska sova över eller vi ska vara här till typ 3 på natten för då far vi, himla jobbigt meen vi måst ju.:) så snart ska jag typ gå och lägga mig en stund för jag är skiiittrött och asaaashungrig, tur att maten är snart klar:D
men aja, om jag kan skriva sen nångång så skriver jag eller lägger ut bilder annars får ni vänta till på söndag
hejdå:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0