< Till bloggens startsida

tisdag

TJENA

en till dag då jag umgås med fina vänner!
först vakna jag och ida vid typ halv tolv och låg i sängen och åt godis, kakor och chips sen såg vi en film (the girl next door) sen kom nadja och va med oss sen duscha jag och efter ett tag kom ella
vi drog till ida var där ett tag och sen drog vi till stan
stannade vid korvivars och väntade på pontus och så sen träffade vi elliot på frasses åt där och drog till älven, var där typ hela kvällen, drog till pontus vid typ 21 såg film och sen vid halv tolv drog jag hem, kom hem för några timmar sen och nu sitter jag och kollar på mina bilder som kom idag, mer bilder till min vägg weeeehååå eller ja men nu ska jag se 90210
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0