< Till bloggens startsida

funfun

TJOLULU

alla for hem för ett tag sen, vi gjorde inte mycket eller jo där ljög jag faktiskt
vi ''bråkade'' ett tag men nån slet i michelles öra och det började blöda ahhaha vafan höll vi på med egentligen sen innan det hade jonas petat mig i ögat så jag börja typ gråta eller det rann ba ''tårar'' osv
sen gick vi ut för det blev föööör varmt här inne men vi ''bråkade'' ute haha asså seriously, folk som ser oss måst ju typ tro att vi är galna eller nåt men iaf, vi gick in efter en stund och sen låg vi ba i min säng och pratade typ enda gången vi var lugna och inte galna

idag fick jag 4 jättefina presenter av amanda för att jag hade fyllt år och alla hjärtans dag ahha lite sent men det gör ju inge:P dom var jättefina, tack mandis♥ och nu sitter jag och myser i en tröja som jag fick av hon
aja ska göra annat nu, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0