< Till bloggens startsida

kaoooos

nu är jag med jonas, dom andra har farit hem..asså malin, hanna och michelle
asså det var kaaaos när dom var här, jonas och malin sprang runt och slog varandra och allt flög ba runt, kläder, täcken osv alla låg och bråkade och det bleeev kaaaaaoooos, jonas blev ärrad när alla låg på han och ahahha asså ni vill inte ens veta sen slog jag mig I fönsterbrädan och nu har jag en bula i skallen-.-
TACK MICHELLE!(L)(L)
sen bomba vi fb med alla hockey killars namn eller jag:$ hehe

dom ska kanske komma tillbaka ikväll då kom det bli värre eller nåt sen ska amanda kanske komma om hon ens får för sin pappa men aja
nu ska jag och jonas äta prinsesstårta OCH INTE NIII:p:p:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0