< Till bloggens startsida

like a fool

HEJ
Idag försovde jag mig, skitnajs andra gången i veckan..
Skolan var som vanligt idag, inget speciellt hände bara att sixten
ville typ döda mig men alla vill döda honom så det är lugnt.
Efter skolan stannade jag kvar med älsklingen, Hanna, Michelle och Jonas,
vi satt och pratade och hade skitskojj, vi gömde oss för Peter medans han stod och pratade med Roland (i typ 100år)
vi hade sagt nått om honom och trodde att han hade hört,men sen när vi hörde att han kom blev alla astysta och jag börja skratta asmycket så att han hörde 
hahaha, och sen kom han till oss osv:$
ikväll har jag varit med pontus, alltid lika kul att vara med min pöjk
men nu ska jag läsa min bok, vi skulle ha läst ut den idag för vi ska lämna in bokrecensionen imorgon men jag har lånat en ny bok och har inte ens börjat..
men aja, vi höööres



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0