< Till bloggens startsida

seriöst

asså okej johanna om du har en kille som är med dig på alla hjärtans dag ist för hans träning så är det ju jättekul för dig men du behöver inte kommentera vad andra gör eller inte gör och det är vårat förhållande inte ditt och andreas? så lägg dig inte och håll dig till ditt istället sen är det ju ganska patetiskt att du gör en ny blogg för att lägga ut en bild på er, du har ju en egen så varför inte länka från den ist? du eller ni som tycker att 97er är tragiska och patetiska...bara du som är tragiskt som skriver massa onödiga kommentarer
och snälla nån ida har aldrig sagt att hon är tuff eller nåt det är ba ni som ska tro massa saker om folk
och som du sa ''det är ett fritt land'' så min kille behöver inte vara med mig på alla hjärtans dag när han har träning och det var ju inte så att jag satt hemma och grät eller var sur,  jag har ju kompisar som jag kan vara med och jag kan vara med han vilken annan dag som helst..alla hjärtans dag är ju ändå en vanlig dag + att mina kompisar får ju skriva vad dom vill om du ska få kommentera massa skit på min blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0